Elvira is back to rattle your bones in the classic Scared Stiff pinball table! Join the Mistress of the Dark herself on a quest to “raise the dead” by completing six spooky tales. Key Features: - Fully authentic recreation of the 1996 arcade original - Original Elvira voice lines and sound effects - Six unique horror-themed modes - Classic mechanical feel with modern enhancements Do you have the guts to get Scared Stiff?