Petey Pedro unBEETable Adventure Demo
Help Petey Pedro get back home after falling into a magical world where the SWEETS he chose over a healthy BEET are now his worst nightmare. A colorful 2D platformer inspired by the golden age of classic side-scrolling adventures. Jump, explore, collect coins and hidden treasures, unlock power-ups, battle quirky bosses, and discover secret-filled levels in a fun family-friendly adventure.