Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-
After unravelling the mysteries of the Dark Hour, fighting epic battles through Tartarus, and all the unforgettable events of Persona 3 Reload, the S.E.E.S. members find themselves trapped in a never-ending March 31st. Journey through the Abyss of Time as Aigis, undertake new challenges, and uncover the cause of this strange fate and the truth of what happened on that day... Delve into this final chapter now with cutting-edge graphics, modernized quality-of-life features, fresh animations and UI, and a rearranged soundtrack. This content can only be obtained by purchasing the Persona 3 Reload: Expansion Pass.