PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Yakuza Character Pack
The Yakuza Character Pack is here! It allows heisters to play as Japanese heister Jiro, the Yakuza of the PAYDAY gang. Other than Jiro himself, it includes the Yakuza perk deck, Jiro's mask, the Shinsakuto-Katana melee weapon and the Micro Uzi.