Override: Mech City Brawl - Super Charged Skin Pack
Pick up 16 new skins, one for each mech in your arsenal! Whether blinging out Vintage in neon or dressing Piscado up in traditional Dia de los Muertos garb, Override’s brand-new skin pack will have your mechs decked out like never before.