Outbreak: Shades of Horror WGF2024 Demo
Return to the world of survival horror in this next-gen fueled undead nightmare. See the sights on Main Street as the undead tear across Cypress Ridge. Hank only has one chance to survive, and he's ready to shoot his way out. Scrounge for supplies, manage your limited inventory, and try to help the citizens of Cypress Ridge, but in the end you know their fate is sealed.