Onimusha: Way of the Sword DEMO
Wield Oni Armament attacks and experience the varied swordplay action on offer in this demo that will see you face off against the formidable boss, Sasaki Ganryu. Saved data from this demo cannot be carried over into the base game. However, those with saved data from the demo can receive the following item in the base game. ・Charm: Kubi Akari *Equipping charms will strengthen Miyamoto Musashi's abilities. *The demo differs in some regards from the full game.