Offroad Racing - Buggy X ATV X Moto
Ride off the beaten track! Offroad Racing offers a huge choice of all-terrain vehicles to get away from everyday life. Bomb along in a quad bike, buggy or motocross race and enjoy the change of scenery as you explore immersive offroad tracks. 5 singleplayer game modes: - Dedicate your life to offroad racing in Season mode. - Fulfil your destiny in Championship mode. - Don't have time? The Race-against -the-clock and Single race modes are for you. - Not afraid of the heat? Try Hot Lap! Multiplayer modes: In addition to the single-player modes also playable in multiplayer, discover 4 modes that can only be played in multi-player mode: Last Man Riding, King of the Road, Hunter and Golden Helmet! Stunning offroad tracks: In Offroad Racing, one thing's for sure, you're in for a hectic ride. The tracks are bendy, full of surprises and perfect for performing mad stunts! And as if that wasn't enough, you also get stunningly beautiful views. Crazy riders: The riders you choose from are battle-hardened veterans. They live for offroad racing, speed and risks!