Show your love for the game with this special costume decked out with the NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER logo and flame pattern! This costume can be worn by both male and female avatars. Note: Once downloaded, this content will appear in your Gift Box at the Inn in Hidden Leaf Village.