Nordic Ashes: The Complete Saga
Nordic Ashes is a challenging Norse inspired roguelite-survivor game, where you’ll have to survive hordes of creatures that come your way. Unlock new weapons and abilities as you battle. Upgrade your characters’ stats with Constellation Ability Trees, equip yourself with powerful relics and slay your enemies before they surround you, or it may be too late… During Ragnarok, Yggdrasil, the Tree of Life, lost almost all of its energy to sustain the Nine Realms. Only a few heroes will be able to survive the End of the World. Play as Axeldör, a Viking warrior; Thyra, a fierce ranger; or Hafgrim, master of the elements, among many other charismatic survivors.