New York DLC Bundle - Tom Clancy's The Division 2
TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 NEW YORK DLC BUNDLE INCLUDES: - The Warlords of New York expansion. - The Battle for Brooklyn DLC. - A level 40 boost, allowing you to jump into the Battle for Brooklyn campaign. - Two new open world named zones. - New and refreshed skills, gear, and exotics. - Stash space increase. In the Warlords of New York expansion, chase your nemesis, Aaron Keener, a rogue ex-Division agent who has taken control of New York. In the Battle for Brooklyn DLC, Brooklyn has been relatively peaceful as civilians were able to work together and thrive, while the Dark Zone and hostile factions ravaged Manhattan. However, the fate of Brooklyn is now at risk as the Cleaners have moved across the river. Tom Clancy’s The Division 2 New York DLC Bundle includes additional DLC and expansion content and requires the base game to play.