NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Special Ninjutsu: An Elder Reborn Kage Pack
The Special Ninjutsu: An Elder Reborn Kage Pack includes the following content: - Ninjutsu - The Piercing One-Fingered Thrust of Hell - Ninjutsu - Flying Raijin Slice - Secret Technique - Steam Imp - Ninjutsu - Particle Style: Atomic Dismantling Jutsu - Pillar - Ninjutsu - Magnet Style: Gold Dust Great Burial - Secret Technique - Wood Style: Wood Golem Jutsu - Moonlight Scroll x10 This Special Ninjutsu Pack unlocks new ninjutsu for your avatar including ninjutsu used by the elder Kage! Moonlight Scrolls can be appraised at the Ninja Tools Shop to unlock new costumes, weapons, ninja tools, and more! *Includes products that are also sold individually. Be careful of duplicate purchases. *Once you purchase the bundle, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Moonlight Scroll x10 will be automatically received in-game. Moonlight Scrolls are consumable items and will be used via the in-game Appraisal feature.