My Little Universe Demo
Experience a slice of My Little Universe and dive into the adventure with this specially crafted Demo Planet. EXPLORE! Mythical world and different dungeons awaits you. Filled with wonder and plunder, challenges and adversaries, your task is to restore the broken Portal. GATHER RESOURCES! The world is filled with rich minerals ready to be harvested by your trusty tools, and mythical artifacts of untapped power guarded by powerful foes. Use different gatherable resources to recreate lands long lost to a mysterious threat. RISE UP TO THE CHALLENGE! The Planet won’t be restored that easily, and each challenge requires the proper tools for the job. Equipped with your trusty pickaxe, sharp sword, and sturdy axe, you’ll be thrown against different adversaries including mythical creatures and skeleton pirates! UPGRADE YOUR GEAR! You have to stay prepared for multiple challenges by upgrading to the newest and freshest tools, which will always keep you one step ahead of your opponents! Just Enjoy The Adventure. Get entranced by the game’s cozy atmosphere, enjoy the relaxing soundtrack, and fall in love with the simplistic yet charismatic visuals. After all, it’s all about the journey and the friends we make along the way! My Little Universe releases worldwide in 2025. * Co-op mode is not available in the demo. * Please be advised that data from this demo will not carry over to the release version.