Midnight WorksSimulation
Enter two thrilling worlds of driving adventure in one epic bundle! Whether you're navigating extreme terrains or burning rubber on high-speed highways, this combo delivers a complete driving experience that blends offroad realism with street racing adrenaline. - Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator Tackle the wild outdoors in the ultimate off-road driving sim. Conquer mud, sand, and snow in powerful 4x4s built for extreme terrain. - Kanjozoku Game - レーサーCar Racing & Highway Driving Simulator Games Experience the thrill of illegal street racing in 90s Osaka. Drive legendary JDM cars, customize every detail, and dominate the high-speed Kanjo highways. Games features: - Legendary vehicles: From iconic JDM cars to heavy-duty off-road SUVs - Advanced tuning: Customize engines, suspensions, body parts, wheels, exhaust systems, ECU, and more - Diverse challenges: Time attacks, delivery missions, traffic dodging, survival tasks, and more - Realistic systems: Advanced physics, dynamic traffic or terrain, and demanding driving conditions 2 games. 2 styles. 1 must-have bundle. Are you ready to master speed and total control?