Marvel's Guardians of the Galaxy - City-Lord Outfit
Get the Digital Deluxe Edition for Marvel's Guardians of the Galaxy and obtain an early unlock of the City-Lord outfit for Star-Lord. When you want to jump on Knowhere's intergalactic fashion trends.