Marvel's Avengers Incredible Credits Pack
Credits will no longer function as of March 31, 2023. On March 31, 2023 the Marvel's Avengers Marketplace will be discontinued and all unspent credits will be converted to in-game resources. 1000 Credits + 50 Bonus Credits to redeem in Marvel's Avengers. Embrace your powers with 1000 Credits + 50 Bonus Credits to redeem for iconic outfits, emotes, and more inspired by Marvel Comics. In a future with Super Heroes outlawed, you must reassemble, rebuild, and customize the Avengers to stop AIM. Then, defend the Earth from escalating threats for years to com. Visit playavengers.com for more info.