Marvel Guardians of the Galaxy Skin Pack
Join Marvel’s Guardians of the Galaxy in the most cosmic Marvel skin pack for for Minecraft yet! Star-Lord, Gamora, Rocket, Groot and Drax are only part of the pack of 24 skins inspired both by Marvel’s blockbuster film and the comic books.