Love is all around 2 Demo
Intiny proudly presents the official sequel to the Love is All Around series—making a spectacular return! This time, we invite you to step into the treacherous yet enchanting world of ancient martial arts and imperial courts, experiencing an unprecedented, immersive romantic adventure. Classic Cast, Delightful Reunions! To perfectly continue the charm of the Love is All Around universe, we’ve brought back the original beloved cast in all their glory! From the heart-stealing Zheng Ziyan in the first installment, to Xia Tian in the DLC, and Yuan Qi from the prequel, they all return in stunning historical attire. Fate draws you together once more—are you ready to be captivated by their unique charms again? Cinematic Quality, Fully Upgraded! With top-tier costume and prop design, film-level camera work and lighting, and meticulous craftsmanship from a professional production team, this installment delivers an audiovisual feast far surpassing contemporaries—bringing you an immersive experience on par with epic historical dramas. Heartstrings Stirred, Emotions Intact! We understand that the true allure of the Love is All Around series lies in its heartfelt emotional resonance, sweet romantic thrills, and intense sense of immersion. Love is All Around 2 fully inherits this essence, letting you once again get swept into the emotional whirlpool with six distinctively charming heroines—experiencing every heartbeat, dilemma, sweetness, and touching moment. A New Historical Chapter, with Extra Surprises! Not just continuation, but bold innovation! Love is All Around 2 shifts the stage to ancient times, blending a beautiful historical backdrop with plenty of lighthearted and humorous elements to bring laughter amid tense adventures. On top of that, a carefully woven plot of intrigue and suspense takes center stage. Beneath the romantic facade lies a world full of danger—and the heroines around you seem to be hiding secrets of their own... Dual Paths, Fateful Choices! The story intertwines a “romance line” and a “suspense line.” Interaction mirrors life, and choices carry consequences. No one is all-knowing: If you follow your heart, focusing on romance, you may earn the love and a sweet ending—but risk missing clues to a shocking conspiracy, leaving the ultimate truth undiscovered. If you pursue the truth, analyzing every detail, you may uncover the full picture—but your rationality or entanglement in danger could make you miss genuine love, leaving you alone in the end. Who is right, and who is wrong? Which weighs heavier, passion or prudence? Will you “drunkly rest on a beauty’s lap” or “wake alone to unravel the mystery”? There is no standard answer—everything depends on your choices. Every decision leads to a completely different story branch and ending, offering immense replay value.