Lord of the Click 4 (Xbox One)
In "Lord of the Click 4" you will find incredible new challenges, amazing graphics and improved mechanics. As a great monarch, you will fight many new and dangerous enemies using your clicker skills. Every click on your screen summons powerful warriors, deals crushing blows to enemies and directs the magic of nature into battle. But be careful — each level will bring even more powerful and treacherous bosses, who will have to be defeated to advance further. While orcs, goblins and other sinister creatures are getting closer, you will have to improve your castle and develop your army to meet new challenges. For defeating enemies, you will receive coins that can be spent on improving your troops and defensive structures. Get ready for exciting battles, strategic decisions and unforgettable adventures! The future of the kingdom depends only on your skill and determination. Are you ready to become a real hero and save the world?