King Arthur: Knight's Tale Demo
Enter the nightmarish realm of Avalon in King Arthur: Knight's Tale - a dark fantasy retelling of the Arthurian legend. Face untold dangers in this tactical RPG featuring deep combat, moral choices, character progression, Camelot's rebuilding, and management of the Round Table. You are Sir Mordred, the nemesis of King Arthur, the former black knight of the grim tales. You killed King Arthur, but with his dying breath, he struck you down. You both died - and yet, you both live. The Lady of the Lake, the ruler of the mystical island of Avalon brought you back to end a true nightmare. She wants you to go on a knightly quest. She wants you to finish what you have begun. Kill King Arthur - or whatever he has become after she took his dying vessel to Avalon... This limited demo version contains 3 story campaign missions and 3 skirmish missions. The full game consists of four acts with 18 story missions, dozens of side missions and events. The game features a full character progression system, itemization, a morality chart, Camelot's management, and an adjustable difficulty. Endgame content includes various skirmish maps and a bonus Fomorian campaign!