Just Cause 3: Sky Fortress
Just Cause 3: Sky Fortress is the first PDLC pack from the Air, Land & Sea Expansion pass. Become the master of the skies with Rico's all new and fully armed, Bavarium Wingsuit. Save Medici from the threat of the terrifying Sky Fortress and its army of deadly robotic drones. This content pack includes new missions, challenges, the "Bavarium Splitter" assault rifle and the "Evictor" personal defence drone, all of which can be carried over into the main game.