Jotunnslayer: Hordes of Hel - Collector's Edition
Unleash your might with the Collector’s Edition of Jotunnslayer: Hordes of Hel! This premium bundle includes the full game, Heimdal’s Bifrost Armor Pack and Tyr’s Mythical Armor Pack. Step into the saga fully equipped and carve your legend in the fires of Hel’s onslaught!