JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Rudol von Stroheim DLC
The boisterous, super soldier, Rudol von Stroheim, has joined the roster of All-Star Battle R! Obtain a superior edge over your opponents with Stroheim's mechanical might! Contents: - Rudol von Stroheim as a playable character - Additional Rudol von Stroheim JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test, and Art Viewer - Additional Rudol von Stroheim collection items at the in-game store *Please note the Season Pass includes this DLC so be careful not to purchase this twice.