International Camouflage Rifles Pack
The International Camouflage Rifles pack gives Sniper Elite 3 players access to deadly new variants of three fan-favourite rifles from around the globe. Tuned to lethal perfection and encased in a new camouflage livery, these weapons can be used across all multiplayer, singleplayer and co-operative game modes. This DLC pack includes: Lee Enfield Mk. III (tuned and camouflaged): now with enhanced stability and recoil. Karabiner 98k (tuned and camouflaged): now with improved stopping power and recoil. SVT-40 (tuned and camouflaged): now equipped with a more powerful scope and improved stopping power.