Ink. Demo
Dive into Ink., an explosive and colorful roguelike RPG adventure where every game is unique. Welcome to the World of Ink! You’ll venture through the pages of an enchanted book, battling a myriad of unique monsters and formidable bosses. Discover mysterious items, upgrades, and magical cards, combining them to unlock infinite synergies and unique powers every time you play. The precious ink drops you collect are key to your survival: use them wisely to trade, acquire extraordinary items, and upgrade your equipment. Every strategic decision could change the course of your adventure! The Protagonists and Modes Live the dreams of young Liam, a creative child who brings incredible stories to life through his drawings. Play as his three adorable plush kittens (Spok, Smuk, and Skrat) and take on epic challenges. Discover Your Unique Style! Each character in Ink. offers a distinct playstyle and a customizable weapon. Build your weapon in surprising ways, enhancing each component individually or replacing it with unique pieces and effects. Customize your equipment to create lethal combinations and adapt your strategy. The Book of Ink. The magical book will take you through chapters, each with its own atmosphere and challenges. Start from the first page and progressively unlock new chapters. Each one offers special pages where you can trade, obtain powers, discover rare items, or face special challenges. No story will ever be the same, and you will always be the protagonist!