I'm on Observation Duty 8
Observe. Report. Survive the night. Monitor the surveillance system for anomalies and report them to survive the night. Use your sharp eyes and keen attention to detail to detect supernatural anomalies ranging from subtle environmental changes to eerie and unsettling otherworldly intruders. Can you survive the night shift, or will you succumb to paranoia...? I'm on Observation Duty 8 is the most ambitious title yet in the original viral franchise that ignited a trend in spot-the-difference horror games that have been loved by players and streamed for millions by legendary content creators.