I'm on Observation Duty 7
As an employee of a mysterious organization, your job is to monitor live surveillance camera footage and report otherworldly anomalies using your sharp eyes and good memory. Can you survive the entire night shift or will you succumb to paranoia? Monitor surveillance cameras across six unique levels, each with its own unnerving anomalies—supernatural occurrences ranging from subtle environmental shifts to grotesque otherworldly intruders. Report anomalies to fix them and survive the night. If you can. I'm on Observation Duty is the original viral franchise that ignited a trend in spot-the-difference horror games that have been loved by players and streamed for millions by legendary content creators.