Hydroneer: Journey to Volcalidus
Sail across the sea to Volcalidus, where a new adventure awaits. This expansion delivers new mechanics to the game to aid you in your mining expedition - from huge new vehicles, to interesting new progression systems. Harness the power of the volcano with new lava-powered machinery. - Explore Volcalidus, over 6 times the size of the original island! - Help rebuild the capital town of New Glade, open new stores to browse. - Discover new resources deep underground. - Augment your tools and machinery while crafting them with buffs. - Operate new vehicles, including the huge Hydro-Hauler crane truck. - And more! Journey to Volcalidus takes place in a completely new location, accessible via ship from Bridgepour Harbour. Due to the distinctive new features and mechanics of this expansion, items and vehicles cannot be taken to Volcalidus.