Hitman Classic Trilogy Remastered
Step into the origins of the world’s deadliest assassin, faithfully remastered for modern platforms. Follow the evolution of Agent 47 from his creation to his most dangerous assignments across a world defined by deception, power, and consequence. Included Game Titles 1. Hitman: Codename 47 2. Hitman 2: Silent Assassin 3. Hitman: Contracts Faithfully Restored Visuals: Experience the original trilogy with upgraded character models, enhanced environments, and high-resolution textures. Photo Mode: Capture and share your missions with a dedicated photo mode. Frame Agent 47 in action or explore environments in detail. Instant Graphics Toggle: Switch seamlessly between the original presentation and the enhanced visuals. Play the games as you remember them or rediscover them in a modern light. The World Is Your Weapon: Use stealth, tactics, disguises, and the environment itself to infiltrate, execute, and escape. Every mission offers multiple paths, and every decision carries risk. Master the Art of the Kill: Plan your approach, adapt when things go wrong, and complete your objectives with precision. Success depends as much on observation and timing as it does on execution. Three Games. One Evolution: Experience the progression of Hitman’s design, from open-ended experimentation, to refined stealth systems, to a darker, more psychological tone. Play Your Way: Disguise yourself, improvise solutions, and turn mistakes into opportunities. No two approaches are the same, and few plans survive unchanged.