Hatoful Boyfriend
Congratulations! You’ve been accepted as the only human student at the prestigious St. PigeoNation’s Institute, a school for talented birds. Roam the halls and find love in between classes as a student at the world’s greatest pigeon high school in the delightful Hatoful Boyfriend! Please Note: No birds were hurt in the making of Hatoful Boyfriend. In fact, many found love.