Hand of the Gods
“Hearthstone and X-Com combine” - PCGamesN Collectible card games and turn-based strategy collide in Hand of the Gods! Wage divine war by summoning the Gods to a full 3D battlefield. Move your forces into position, then unleash divine powers to defeat your foes. Can you Command the Gods? DIVINE BLEND OF CCG AND TBS It’s not what cards you play – it’s where you play them. Dominate the battlefield with your tactical brilliance. BRING YOUR CARDS TO LIFE You can’t contain a God in a flat, 2D card. Drag your cards onto the battleground and watch the Gods come to life in rich 3D. UNREAL ENGINE 4 POWERED Experience stunning 3D graphics, with FX and animations made possible by Unreal Engine 4. COMMAND THE GODS Which Pantheon will you lead into battle? Build your army from the legendary Gods of Greek, Roman, Norse, Chinese, and Egyptian mythology. FREE-TO-PLAY It’s free to play Hand of the Gods – and we’ll give you 4 Core Card Packs to open FREE when you finish the tutorial.