Big Hero, bigger responsibilities! This DLC adds “Ultraman & Emi” from Ultraman: Rising to the game, featuring iconic abilities from the animated feature film and a unique skill set that combines Ultraman and the newborn kaiju, Emi, as one character. As Ultraman, you are star athlete Ken Sato, who reluctantly returns home to take over his father's duties as Ultraman. But, he quickly finds more than he bargained for when heʼs forced to raise a newborn Kaiju he later named Emi. Like all infants, she’s curious yet temperamental, sweet yet demanding; even her cries are like weaponized tantrums. Enter the GigaBash arena as this dynamic duo as they pull of powerful (and sometimes accidental) combos to defeat their enemies; sweep the battlefield clean as you converge Ultraman and Emi’s ultimate to form one powerful beam attack and more! So, will you rise up and discover what it truly means to be a hero?