GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
This DLC adds “R.O.J.A.K.” and “Balzarr”, 2 original GigaBash characters to the game, both featuring unique abilities and playstyles. Nicknamed the Demon Star, “Balzarr” is a new Titan that crashed into Earth as a meteor from outer space. Use its massive blade tail and agility to dart around the battlefield while cleaving through enemies with great ease. It can also enter its signature Predator Stance, perching on its own tail or on the side of a building to prepare more follow-up attacks against its prey. 5 minds in 1 body; “R.O.J.A.K.” is a super battle mech piloted by the Mighty Warriors. This ragtag team of heroes stands as mankind’s last line of defense against the terrifying “Balzarr.” Chomp down your foes with your T-Rex torso, kick enemies into the sky with your cannon-powered boots, snipe foes from afar with your Dragon arm, launch Durian bombs at your enemies, and more. Landing an attack with each body part will allow the pilots to synergize and activate the mech’s full potential. So will you help the “R.O.J.A.K.” team protect humanity from this celestial invader, or will you play as “Balzarr” and unleash hell on Earth?