GigaBash - GAMERA -Rebirth- DLC
It's time for a rebirth! This DLC adds "Gamera" and "Guiron" from the iconic Gamera series in their modern, fully animated incarnations into GigaBash, featuring their own unique skillsets. As seen in "GAMERA -Rebirth-", Gamera emerges to protect those it was made to destroy. Gamera shows that defense and offense go hand-in-hand, with plasma jets to close the distance and flaming projectiles to engage at range. Its thick armored shell ensures no attack gets through. The guardian kaiju is devastating and dangerous at any distance. Slicing through at lightning speed, Guiron launches into the fray in its "GAMERA -Rebirth-" incarnation. With unmatched agility, Guiron wields its iconic bladed head to drive destruction into any who stand in the way. Its razor-sharp Scale Shots threaten those who try to escape. This kaiju is a living weapon in name and purpose. Will you embody the cutting edge of Guiron and strike terror upon the world? Or will you don the shell of Gamera to purify and protect your allies?