Become a Ghost, an Elite US Special Operations soldier, as you fight to survive against your brothers who have turned against you. Put yourself in the shoes of a Spec Ops soldier stranded behind enemy lines as you explore the massive open world. Create your own playstyle with a huge variety of classes, weapons, and equipment. Maintain all of your progress and rewards however you play, from solo to co-op or even PvP. The Year 1 Pass includes two DLCs, a launch mission, early unlock for three new classes, and the Spec Ops Forces Pack. The Ultimate Edition includes all Gold content, plus the Trail TX motorbike, a Spider buggy, a bonus mission, and the Survivor Pack.