Gears of War 4 Season Pass
Rev up your Lancers for co-op and multiplayer with the Gears of War 4 Season Pass. Join this VIP experience and score the following perks: - Instant access to 19 Gear Packs, 60 Cards from the Season 2 Content collection, 5 guaranteed Rise of the Horde Skill Cards and a Horde Expert Gear Pack - Access to an exclusive Developer Playlist where new maps, modes and features can be tested prior to broad release - Five exclusive digital items as part of the Vintage VIP Pack, including the Vintage JD character skin, Vintage Gnasher and Dropshot weapon skins, Vintage JD Emblem and Vintage JD Bounty for extra XP - Permanent DLC map ownership of over 24 additional maps (two per month for a year) for private play on dedicated servers.