G-Coin Booster II (2,500+870 Bonus)
Don't miss out on exclusive G-Coin deals available for 7 days only! Includes: - 3,370 G-Coin (including 870 bonus G-Coin) * This product can only be purchased once during the sales period. * G-Coin can only be used in PUBG's in-game store.