Funko Fusion - Birthday Celebration Pack
Happy birthday to us! Celebrate Funko Fusion's 1st birthday with our gift to you - more characters to play as! Download now and play as: - Birthday Freddy - Birthday Eddy - Birthday Foxxo - Birthday Proto Thank you for your support from all of us at 10:10 Games!