FS22: Zetor 25 K (PC)
Start the motor and enjoy the sound of some European agricultural tradition: With the Zetor Z-25 K, you till your fields with a four-stroke, twin-cylinder diesel engine from another era. Built by the Czech manufacturer Zetor between the early 1950s and late 1960s, the authentic rebuild tractor for Farming Simulator 22 adds a unique and old-school charm to your farm.