Fortnite - Ned the Eternal Pack
He really can't leave without, so he'll have to find it himself. Time to locate what you lost with the Ned the Eternal Pack, featuring: ALL MODES - Endless Ned Outfit - Homebase Kevin Back Bling - Ned-Kit Detector Pickaxe SAVE THE WORLD MODE - Access to “Save the World” PvE Campaign - Endless Ned Challenges: Earn up to 1,500 V-Bucks by completing Save the World daily quests. Challenges unlocked after having completed the "Homebase Stormshield Defense 3" mission in "Save the World" Campaign. V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not be used in Save the World mode.