Finding America: The Heartland Collector's Edition
Strap on your seatbelts for a trip to America's Heartland! From South Dakota’s monumental Mount Rushmore to the humble farmhouses of Kansas, this lovely slice of American pie will have something just for you. Visit jazz bars in Illinois, Wisconsin's cheese shops, and stunning national parks, all as lovingly crafted Hidden Object Scenes and challenging Minigames! Complete each chapter, unlock tons of trivia, and enjoy everything the Heartland has to offer in this all-American Hidden Object game! This is a special Collector's Edition release full of exclusive extras. - Visit the sights of the Heartland in more than 25 Hidden Object scenes! - Over 30 Heartland-themed minigames! - Unlock trivia about the Heartland!