SOEDESCOFamily & kids
Orange Season: Orange Season is a delightful farm-life RPG inspired by the classics of the genre! Make your farmer dreams come true in the charming Orange Town. Grow crops, raise animals, fish, and mine to build a successful and profitable farm. Socialize with the residents by helping them out with quests and forge meaningful relationships that will last a lifetime. Take a break from time to time by participating in town festivals and minigames. Explore and farm as you deal with the challenges of your new life in Orange Season! Garden Witch Life: You're a little witch from the big city who has just lost her job. Life didn't go as you'd expected, but now you can start anew on a tiny island full of possibilities! Grow your own magical garden, decorate your ancient treehouse, care for cute creatures, and make friends along the way.