Faircroft's Antiques: The Forbidden Crypt Collector's Edition
When an old friend requests Mia’s help restoring an old cathedral, she packs her bags for the seaside town of Porto Nacosti, Italy! But she soon finds trouble in paradise - a crypt below the church holds a long-lost secret that a powerful family is desperate to keep. Search through visually dazzling hidden-object scenes, restore art pieces in need of love, and reveal what history forgot in Faircroft's Antiques: The Forbidden Crypt! - 5 bonus chapters set after the main story ends! - Help someone learn the meaning of community in a bonus location! - More than 30 new levels!