Fable II English Voice Over Audio
This download contains the English voice over audio for Fable II. It gives you the option to hear the original English audio while playing the game with translated text and subtitles. Once the download is complete, restart Fable II and select English (United Kingdom) - DLC from the Language option in the Main menu.