Extreme Bike Racing (Demo)
Extreme Bike Racing is ultimate 3D Bike Racing game for all age group. There are 3 stages with 3 challenges in every stage in which player has to face different hurdles and difficulties to complete that challenge. Features 1. 10 Different challenges with one demo level. (Demo version give access to demo level only, all other challenges are available in Full version only) 2. Difficulty increases after completing of every challenge. 3. Finale gets unlocked once all challenges of every stage is completed. 4. Smooth gameplay exprience for all age group. 5. Various different bikes available for the player to choose from. (One bike is available in demo version) 6. Multiplayer support in the game. (Multiplayer is available in full version only) 7. Multilanguage support in the game. Get ready for Extreme Bike Racing...