DRIFTCE Toyota Supra MK5 DLC
Expand your fleet by pulling in another legendary car: the Toyota Supra MK5. The Toyota Supra MK5 – one of the most beloved cars by the drifting community - is now in DRIFTCE! The Toyota Supra MK5 is the return of the 70’s legend, in a modern form. The first units rolled out of the factory in 2019 with a 3-liter, 6-cylinder B58 engine producing 340HP and 500Nm. Like the previous model, the fifth-generation Supra is a great base for modifications of all kinds. To make your new Toyota Supra MK5 unique, take it to your garage, customize it and make changes to its set-up to best suit your driving style. Show off your drifting skills, overcome your limits and leave rivals in the dust!