DRAGON QUEST VII Reimagined Demo
Test the waters with the DRAGON QUEST VII Reimagined demo! Experience the beginning of the game for free. The demo ends after the Ballymolloy storyline, which is the first world the party visits. ・The save data for the demo can be carried over to the full version of the game! ・Receive the demo bonus, "Day Off Dress" (Appearance changing outfit for Maribel)! *To carry over your data to the full version of the game, you must have save data of DRAGON QUEST VII Reimagined Demo created from the same account, stored on the system where you will be playing the full version. *There will be a cap on the character level and vocation proficiency you can reach, as well as the gold coins you can own. *Rewards such as bonus items will not be accessible in the demo. *To receive the "Demo Player Present" on the full version of the game, you must have save data of DRAGON QUEST VII Reimagined Demo created from the same account, stored on the system where you will be playing the full version. *The "Demo Player Present" can be received from the "Claim Special Rewards" menu in the full version of the game.