Do You even Forklift? + The Stairwell bundle
Get ready for two wildly different puzzle adventures in one ultimate digital store package! Master your physics-based driving skills in Do You even Forklift?, a silly, Ghibli-inspired adventure where you solve logic puzzles using an elegant Japanese forklift. Then, test your observation skills in The Stairwell, a mysterious simulation where you must investigate an infinite building for strange phenomena and anomalies while competing on global leaderboards. Grab this bundle today and seamlessly switch between lighthearted machinery chaos and tense, haunting investigations whenever you want.