Get ready for two unique automotive experiences in one ultimate digital store package! Master your physics-based driving skills in Do You even Forklift?, a silly, Ghibli-inspired adventure where you solve logic puzzles using an elegant Japanese forklift. Then, dive into a surreal interactive short story with A Dream About Parking Lots, where you search for your vehicle through mazes and discuss your feelings of being lost with a therapist. Grab this bundle today and seamlessly switch between lighthearted machinery chaos and deep, dream-inspired exploration whenever you want.