Diesel Legacy: The Brazen Age - Demo
Bold, brazen champions must rise in the fight for tomorrow… Thirty-five years ago, the city of New Libertis was born from an explosive boom of technological marvels. In this new age, industrialist Hieronymus Frazer seeks to secure his legacy and usher in a grand ascension for humanity’s elite. To that end, anything and everything may be sacrificed for his greater vision. The fate of the city is in your hands! Diesel Legacy is a hand-drawn 2v2 fighting game – four players on two teams. Each beautiful stage features three lanes to freely move between, and even when a player is defeated their fight isn’t over! Work together to extend combos, parry attacks from beyond the grave, channel your essence to assist your teammate, and secure the double knockout! KEY FEATURES Determine the Fate of the Iron City – Lead 10 characters through their own unique story mode in an expansive dieselpunk-inspired universe. The battle for the future has reached its breaking point! 2v2 Action Packed Brawls – Four players choose from a roster of 10 dynamic playable characters and battle it out simultaneously online or offline! One Battle, Three Lanes – Run circles around your opponents across 10+ vividly detailed stages. Hop and dash between lanes to press the advantage and take the fight to a new dimension! Down…Not Out! – Even when a player is defeated, their fight isn’t over. Parry attacks from beyond the grave, channel your essence to help them break free, and assist your teammate to overcome the odds! Worldwide Netplay – 4-player online multiplayer battles featuring RealMatch rollback netcode ensures every match is virtually lag-free. Comprehensive Training Mode – Level up your skills solo or with a partner! Practice combos, record or analyze situations, view hitboxes and frame data, and refine team strategy together using an extensive set of training tools tailored to players of all skill levels. Advanced Replay System – Learn from your mistakes…and the mistakes of others! Play back matches with fast-forward, rewind, hitbox / frame data display and frame advance, plus take control at any point to redo the fight and change your fate.